Hybride/op afstand: je reist 3 dagen/week naar de sites van klanten en werkt ongeveer 2 dagen/week vanuit kantoor.
Talen: Engels is een must, Nederlands of/en Frans worden zeer gewaardeerd
Opleiding: diploma in werktuigbouwkunde, elektrotechniek of mechatronica
Vaardigheden
– Je hebt al 3+ jaar ervaring in een technische rol (als pre- of post sales engineer, project engineer, field service engineer, etc.)
– Nice to have: professionele achtergrond in de material handling-ruimte (magazijnen, supply chain, heftrucks, automatisch geleide voertuigen) of in computer vision
– Je hebt ervaring in klantgerichte rollen
– Je bent geïnteresseerd in elektronica, RF-technologie, computer vision, positioneringssystemen, veiligheidstoepassingen
– Je kunt autonoom werken zonder micromanagement
– Uitstekende probleemoplossende vaardigheden
– Werk systematisch en nauwkeurig
– Flexibel en hands-on
– Je kunt prioriteiten stellen en verschillende openstaande kwesties beheren
– Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en communiceert duidelijk, mondeling en schriftelijk in het Engels, Nederlands en/of Frans
– Je hebt een rijbewijs
– Enige ervaring met Linux en Python is een pluspunt, maar geen must.
Belangrijkste verantwoordelijkheden
– Beheer de installatie en het opstarten van EPS-installaties op klantlocaties, begeleid de technici van onze klanten tijdens de installaties
– Bied 1e-lijnsondersteuning aan klanten
– Hoewel de meeste configuratie en monitoring via een externe link kunnen gebeuren, vereist de functie wel regelmatige reizen naar de klantlocaties
– Bied technische commerciële ondersteuning -> U kunt de leiding nemen over demo’s bij klanten en beurzen. Bovendien helpt u het verkoopteam met presentaties, documentatie en verzoeken van klanten.
– Interactie met klanten, externe partners en interne teams.
– Bouw een deskundige kennis op van onze producten
– Verzamel feedback van klanten om onze producten te verbeteren.